Hmmm, interbestuurlijke co-creatie➮Het wordt vanzelf een calamiteitIk hoop dat we het in de toekomst beter doen maar we kunnen het verleden toch ni➭ 868 keer bekeken Hoeveel sterren is dit tegeltje waard? 54321 geef sterren Leuk? Of kun jij het beter? Maak je eigen tegeltje. Jouw tekst: Alleen letters, cijfers en leestekens. Maximale lengte 90 tekens bak mijn tegeltje Recente tegeltjes 1 tot 12 Beter een EB'er te veel, dan een kapotte TRLMMet een plantenspuit lach je de hitte uit #factsvoor de beste koffie gebruik je een positief filtergeen mitsen en marenzwetendBeter spijt van iets wat je gedaan hebt dan wat je niet hebt gedaan.Een paard achter de kar spannengeen "ja maar" maar "ja en"wees stilLiever nee zeggen dan ja zeggen en nee doenEen dag niet geprint is een dag niet gewerktEen momentje van rust en bezinningvolgende 12 tegels›Bovenkant Bak een tegeltje! Bak een tegeltje! Jouw tekst: Alleen letters, cijfers en leestekens. Maximale lengte 90 tekens bak mijn tegeltje ×